مرجع بلاگ اسکای

مرجع بلاگ اسکای

معرفی کد ها و امکانات جدید برای وبلاگ نویسان بلاگ اسکای - قالب های حرفه ای بلاگ اسکای
مرجع بلاگ اسکای

مرجع بلاگ اسکای

معرفی کد ها و امکانات جدید برای وبلاگ نویسان بلاگ اسکای - قالب های حرفه ای بلاگ اسکای

با برچسب زنی بر یادداشت ها بیشتر آشنا شوید


یکی از امکانات جدید بلاگ اسکای که به طور خلاصه قبلا هم معرفی کرده بودیم امکان گذاشتن برچسب برای هر یادداشت است.


شما زمانی که یک مطلب ارسال می کنید، با تعیین کردن یک عنوان معقول، می توانید به بازدید خوبی برسید، به شرطی که مطالبی هم که می نویسید مرتبط با موضوع باشد. موضوع مطلب به این دلیل مهم است که، در موتور جست و جو به عنوان یک پیوند به وبلاگ شما به نمایش در می آید. پس اگر تا الان از این موضوع آگاه نبودید، از حالا به بعد زمان کافی را برای انتخاب عنوان مطالب وبلاگ خود بگذارید. 

 

لطفا به ادامه مطلب بروید

 


با این تفاسیر، شما فقط با یک اصطلاح کلیدی می توانید صفحه وبلاگ یا سایت خود را در نتایج جست و جو بالا بیاورید. اما گاهی اوقات، مطلبی که می نویسید، اینقدر کامل است که می تواند از اصطلاحات دیگری که در موتور جست و جو وارد می شود، ورودی بگیرید. البته باز هم اصطلاحاتی که هنوز مرتبط با عنوان مطلب است.


در اصل این برچسب ها (کلمات کلیدی) چه کاری را انجام می دهند؟ زمانی که یک برچسب برای یک نوشته می سازید، اصولاً یک صفحه با عنوان همان برچسب در وبلاگ خود ساخته اید که به آن نوشته پیوند می دهد. از همین رو است که با اضافه کردن برچسب های بیشتر، تعداد صفحات فهرست شده وبلاگ شما در موتور جست و جو افزایش می یابد.


اما نباید تعداد برچسب ها را بی دلیل بالا ببرید. همانطور که گفته شد، اگر نوشته شما می تواند در رابطه با کلمات کلیدی دیگر رتبه کسب کند، آنها را در قسمت برچسب های نوشته وارد کنید.


در رابطه با نحوه وارد کردن برچسب ها هم در قبل توضیحاتی داده شده. اما یکبار دیگر هم به این موضوع اشاره می کنم. 

در قسمت یادداشت جدید پس از نوشتن عنوان و متن یادداشت خود در کادری که در انتها مشاهده میکنید ، کلمات کلیدی مورد نظر را  یکی یکی وارد کرده و enter را بزنید.


لازم به ذکر است که تعداد استاندارد برچسب ها برای هر مطلب بین 4 تا 10 برچسب است.


دقت کنید که برای نوشته های دیگر هم می توانید از برچسب های قبلاً تعریف شده استفاده کنید، که این کار بهتر است. یعنی در صفحه ساخته شده برای آن برچسب مطالب بیشتری قرار می گیرد. برای این که با مفاهیم برچسب ها بیشتر آشنا شوید، بهتر است صفحه اصلی وبلاگ یک کد یا یک نویس را باز کرده، و بر روی یک برچسب که در انتهای یک مطلب قرار دارد، کلیک کنید. شما به صفحه ای می روید که مطالبی که مرتبط با آن برچسب هستند، در آن جای گرفته اند، تقریباً مانند صفحات دسته بندی مطالب وبلاگ.


با این تعاریف امید است با ذهنیتی که از برچسب های وبلاگ بدست آورده اید، با استفاده اصولی آنها، رتبه وبلاگ خود را در بین رقبا بالا ببرید.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 14:18 http://7alma.blogsky.com

سلام کمی قیمت طراحی قالب بالا نیست
چون من درسایتهای دیگر دیدم قالب فروشی حداکثر 15 هزاره

باشه 15 هزار براتون ترجمه میکنیم اما همون قالب و بعدش رایگان در اختیار بقیه هم قرار میدیم... دیگه اختصاصیه خودتون نمیشه.

درضمن بهتره صبر کنید تا قاب های پیش فرض بروز بشه تا بتونیم امکاناتی مثل لایک مطالب و و غیره هم براتون اضافه کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد