مرجع بلاگ اسکای

مرجع بلاگ اسکای

معرفی کد ها و امکانات جدید برای وبلاگ نویسان بلاگ اسکای - قالب های حرفه ای بلاگ اسکای
مرجع بلاگ اسکای

مرجع بلاگ اسکای

معرفی کد ها و امکانات جدید برای وبلاگ نویسان بلاگ اسکای - قالب های حرفه ای بلاگ اسکای

قسمت "مدیریت یادداشت" در نسخه جدید بلاگ اسکای


در منوی مدیریت یادداشت ها شما به کلیه یادداشتهای خود دسترسی خواهید داشت. در این بخش شما میتوانید به تفکیک به یادداشتهای منتشر شده، چرکنویس، زمانبندی شده برای آینده، یادداشتهایی که برای انتشار نیاز به تایید مدیریت دارند و یادداشتهایی که به صورت زباله در آمده اند دسترسی خواهید داشت.

 لطفا به ادامه مطلب بروید
 

در نسخه جدید کلیه لیستها به صورتی متفاوت طراحی شده اند. همانگونه که در تصویر قابل مشاهده است اطلاعات هر رکورد در یک ردیف قرار ندارند و اطلاعات در چند سطر تقسیم شده است تا اطلاعات کامل تری بتوان نمایش داد. 
بین هر دو رکورد خطی جداکننده وجود دارد و همچنین عنوان هر رکورد با رنگی متمایل به قرمز مشخص شده است تا چشم به راحتی و با سرعت بیشتر بین رکوردها حرکت کند. در اکثر لیستها بالا سمت راست هر رکورد عنوان آن رکورد قرار دارد. پایین سمت راست هر رکورد زمان ثبت آن رکورد قرار دارد و در پایین سمت چپ رکورد عملیات مخصوص آن رکورد گنجانده شده است (عملیاتی از قبیل ویرایش، حذف و ...).


در زیر لیست نیز تعداد کل رکوردها به همراه صفحه بندی رکوردها وجود دارد.


در لیستها چنانچه عملیاتی مانند حذف احتیاج به تایید داشته باشد همانجا بر روی رکورد پیغام تایید داده میشود که کاربر امکان تصمیم گیری به ادامه و یا لغو عملیات را دارد.


در لیست یادداشت ها، زیر عنوان مطلب تکه ای از محتوای مطلب گنجانده شده است تا بدون نیاز کاربر به مراجعه به خود یادداشت از محتوای آن تا حدودی مطلع شود. از دیگر اطلاعاتی که در هر رکورد یادداشتی قرار دارد نام نویسنده، تاریخ انتشار یادداشت، نوع انتشار، آمار بازدیدکنندگان، تعداد لایک، تعداد نظرات و برچسبهای مرتبط با آن یادداشت قرار دارد. با کلیک بر روی نظرات، نظرات خوانندگان آن مطلب در صفحه ای دیگر ظاهر میشود. نام نویسنده و برچسب های هر یادداشت نیز به صورت لینک میباشند تا چنانچه کاربری بر روی آنها کلیک کند کلیه یادداشتهای مرتبط با آن نویسنده و یا برچسب در صفحه نمایان میشود.
از دیگر قابلیتهای صفحه مدیریت یادداشتها، امکان جستجو بر روی محتوای و عناوین مطالب میباشد که به صورت باکسی در بالای لیست یادداشتها گنجانده شده است.
تنها نکته مانده از منوی مدیریت یادداشتها بخش زباله میباشد. در بخش زباله بالای لیست لینکی به نام "خالی کردن زباله" وجود دارد. با کلیک بر روی این لینک و تایید ادامه عملیات کلیه یادداشتهای بخش زباله به طور کامل و برای همیشه حذف میشود. از دیگر نکات موجود در بخش زباله وجود دو لینک مخصوص عملیات بازیافت و حذف دایم بر روی هر رکورد میباشد که همانگونه که از نام آنها مشخص است کلید بازیافت مخصوص بازیافت یک یادداشت از حالت زباله و نمایش آن در وبلاگ میباشد و عملیات حذف نیز مخصوص حذف همیشگی یادداشت میباشد (در صورت حذف دائمی یادداشتی آن یادداشت دیگر قابل دسترس و بازیافت نمیباشد).

بخش چرک نویس را نیز که در این قسمت موجود است در پستی جدا گانه توضیح داده ایم.
نظرات 1 + ارسال نظر
rozmina پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 12:27

ببخشید من از کجا باید وارد منو یادداشت ها و یا مدیریت وبلاگ بشم؟؟؟
میشه زوووود جواب بدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد